Menu

piątek, 11 lipca 2014

Wkurzająca blokada...

Hey wam!
Tu Nat, zaczynają mnie już te kratki po prostu denerwować! nawet liczb zwykłych się nie da napisać, ja numeruje swoje looki bo nie mam pomysłu na nazwy, ale oczywiście czasami to w ogóle nie wchodzi w grę, bo oczywiście muszą mi zakratkować "63" bez powodu :) patrzcie jak to teraz brzydko wygląda na moim looku:

Niech moderatorzy się już serio ogarną, wiecie jak mało osób teraz wchodzi na MSP? no przynajmniej zauważyłam to ja ze swoimi znajomymi, a jak pytam się dlaczego to ta osoba "bo msp schodzi na psy" - tak, zgadzam się.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. No, bez sensu że nawet numery kratkuja : /
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  2. Kratkują też angielskie słowa tj: "With"

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez sensu są te kratki -,- Rozumiem, że mogą kratkować przekleństwa i inne niestosowne słowa ale żeby numery i cyfry kratkować to już zdecydowana przesada ;__;

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu..co im dają te kratki? Tylko mniej użytkowników No gratuluje mózgu!!! >_< /Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja i tak jako tako w msp nie gram, bo jak tu grac xd /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)