Menu

poniedziałek, 7 lipca 2014

Witajcie ! ♥

Witajcie !
Jestem nową redaktorką wakacyjną na blogu Nat ^^
Gram na MSP mój nick to Lizi Grove . Może mnie znacie,a może nie .
Prowadzę bloga (doma-lizi-msp.blogspot.com). Mam nadzieję,że moje i jeszcze moich 3 współredaktorek posty będą się Wam podobać :)

Informacje :*
Mam na imię Dominika i mieszkam w Gdańsku . Mam 12 lat i po wakacjach będę chodziła do klasy 6.
Urodziłam się 08.03.2002 r. :) Mam psa labradora,który się wabi Vip  :D  Imię powstało jeszcze wtedy kiedy byłam uzależniona od MSP i dostałam psa oraz VIPa na rok ^^ .
Mam jeszcze dwa koty - Nele i Lili oraz chomika syryjskiego-Pusię  *-*
Mam niebieskie oczy i kasztanowe włosy *-* Robię również teledyski na MSP,ale na razie mam tylko 2 :( Jestem w trakcie robienia teledysku do "Fuck U Better" w sony vegas pro 13 :) Ale jeszcze nie "rozgryzłam" tego programu :( I do tego w ogóle nie mam zakładki "MediaGenerators"

Kontakt
MSP - Lizi Grove
Transformice - Dominiciaxxx
Ask.fm- /Dominiciaxxx
Skype - nie podaję ;__;
Instagram - nie podaję ;__;
Gadu-Gadu - 50301171
Email - domi.lizi.msp@onet.pl


To tyle :*

Dominiczka :*


5 komentarzy:

  1. Miło mi cię poznać ;) Będę czytała twoje posty *-*

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje myślę że się w czwórkę polubimy :)/ lovendi, tak ta lovendi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło Cię poznać : 3 Z niecierpliwością czekam na Twój kolejny post : )
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)