Menu

poniedziałek, 14 lipca 2014

Wasze prośby

Hey wam!
Tu Nat, mam ostatnio dość dużo próśb o to, abym reklamowała czyjeś blogi, filmy, artbooki, looki, profile ale ja już nie wyrabiam z tym :/ co prawda lubię pomagać i polecać innym rzeczy, tylko to staje się już męczące, mam dziennie około 10 próśb ciągle w kółko o to samo, nie to że nie lubię Wam pomagać, ale po prostu sami czasami przesadzacie upominając się trochę bezczelnie, bo piszę że jak nie zapomnę polecić, to polecę jednak czasami zapomina mi się i nie rozumiem waszej "agresywnej" reakcji w stosunku do mnie i do tego co się tu dzieje. Chciałabym, abyście zrozumieli, że nie wszystko można od razu.... Oczywiście mogę nadal polecać blogi, ale troszkę się opanujcie ;//

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Ja i tak Cie podziwiam, że tak pomagasz innym i polecasz tyle blogów :) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się ; ) Wiemy, że lubisz pomagać (:

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ludzie powinni doceniać że chcesz pomagać, a nie się upominają jeszcze o tę pomoc ; )
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)