Menu

niedziela, 6 lipca 2014

Wakacyjny redaktor! - pilne!

Hey wam!
Tu Nat, na blogu Patricia45, Sspectry i jeszcze innych widziałam że poszukiwały wakaycjnych redaktorów przez jakiś okres czasu bo wyjechały gdzieś, ale ja mam złe wieści....
Limit na internecie mi się kończy i dopiero będzie 20 lipca, dlatego pilnie poszukuję dwóch lub trzech redaktorów, którzy:
- Powinni mieć dobrą ortografię oraz interpunkcję,
- Powinni znać się na bloggerze,
- Powinni napisać chociaż dwa posty dziennie lub więcej.
Osoby, które się dostaną powinny podać mi swój e-mail, a ja ich dodam do współpracy i dam jako AUTOR, czyli osoba, która tylko może pisać posty itp... :)

Mam mało czasu także proszę się zgłaszać W KOMENTARZU, napisać nick i napisać czy miało się jakieś doświadczenia bądź ma do tej pory jeśli chodzi o blogi i pisanie postów :)
I tak jak mówiłam redaktor będzie na blogu do czasu 20 lipca! No i oczywiście jak wspominałam, musi to być osoba z doświadczeniem! :)
JUŻ JUTRO LUB POJUTRZE CHCĘ WYBRAĆ REDAKTORÓW, BO NIE MAM ZA WIELE CZASU D:
proszę o pilne zgłoszenia! :/
I obawiam się, że to mój ostatni post bo jutro lub pojutrze jak wspominałam już dam wyniki i podam redaktorów, którzy będą pisać na tym blogu aż do 20 lipca :)

Dziękuję

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

24 komentarze:

  1. !!! MIiska !!!
    Mam Doświadczenie XD
    /Doma

    OdpowiedzUsuń
  2. Lejdi130 jestem napisałam do ciebie w tej sprawie. Noo .. Miałam z 3-4 blogi, ale wszystkie usunełam tagze doświadczenie mam :3

    OdpowiedzUsuń
  3. niunka360 :33 miałam własny blog ale musiałam usunąć ;// No i ort. mam nawet dobrą xD posty bd rb. codziennie c:

    OdpowiedzUsuń
  4. AngeLovex3 : Mam własny blog :) Orto raczej dobre XD.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie , ale mam pecha! xd :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam! Na MSP nazywam się SUPER Petronela 100. Posiadam bloga bzdurnopis.blogspt.com. Więc doświadczenie jest. :] Ortografię i gramatykę mam opanowaną. Znam się na blogerze. Uwielbiam twój blog więc cieszyłabym się gdybym została redaktorką. Mam konto na glitery więc w postach mogę dodawać różne napisy i obrazki. Posiadam aska ask.fm/crazypetka. Pozdrawiam~!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Nat - Tu Emilga ^^
    Na MSP jestem Malinasia.
    Prowadzę bloga - moviestarplanet-only-it.blogspot.com
    Mam dosyć duże doświadczenie w bloggerze; ortografię i gramatykę znam świetnie. Umiem obrabiać screeny..., bogaty zasób słownictwa :D
    Byłabym uradowana gdybyś mnie wzięła na redaktora.
    Pozdrawiam
    Emilga

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak więc... Jestem lovendi ( tak naprawdę Julia ) mam dosyć duże doświadczenie, ponieważ znam bloggera od 4 lat :) Mam zamiar wydać własną książke dla młodzieży, oczywiście ja też do nich należe :) Mam bloga o MSP, interesuje się grafiką komputerową i stylizacją, tym bardziej lubię blogować, ponieważ mogę się wykazać kreatywnością :3 Gdy chcesz zobaczyć mojego bloga, nie obraź się, ponieważ tamten twój szablon cholernie ( xd ) mi się spodobał :p Przepraszam, że się rozpisałam, ale zależy mi na tym by tu pisać. Wogóle cud, że się odważyłam wziąć udział o posadę redaktora wakacyjnego ;D Pozdrawiam gorąco/ lovendi!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak więc... Jestem lovendi ( tak naprawdę Julia ) mam dosyć duże doświadczenie, ponieważ znam bloggera od 4 lat :) Mam zamiar wydać własną książke dla młodzieży, oczywiście ja też do nich należe :) Mam bloga o MSP, interesuje się grafiką komputerową i stylizacją, tym bardziej lubię blogować, ponieważ mogę się wykazać kreatywnością :3 Gdy chcesz zobaczyć mojego bloga, nie obraź się, ponieważ tamten twój szablon cholernie ( xd ) mi się spodobał :p Przepraszam, że się rozpisałam, ale zależy mi na tym by tu pisać. Wogóle cud, że się odważyłam wziąć udział o posadę redaktora wakacyjnego ;D Pozdrawiam gorąco/ lovendi!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaa przepraszam, ale coś źle kliknęłam XD Chciałam też dodać, że piszę na blogu moviestarplanet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Natka1282 mam bloga natka1282-i-msp.blogspot.com orografia dobra :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozwól,że zacznę moją wypowiedź.Moja postać na msp jest pod nazwą 88kicia88.W rzeczywistości nazywam się Aleksandra.Do tych czas robiłam nagłówki i ogólnie wygląd.Interesuję się grafiką komputerową.Chciałabym zobaczyć jak wygląda tutaj pisanie postów.Cieszę się, że powstał ten konkurs, ponieważ mam szanse się sprawdzić.Mam oczywiście nadzieje, że dostanę propozycję na bycie redaktorem i sprawdzę się w tej roli. Piszę posty na blogu tymbarkowa-msp.blogspot.com, ale nie jestem główną właścicielką tego oto bloga. Pozdrawiam Ola♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Lyod. e-mail ; studentdagmara@wp.pl. Kocham cię, przyjaciółko. Jestes najlepszą osobą, którą poznałam. Mam nadzieje, ze kiedyś się spotkamy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć ;3
    Z tej strony mosa78. Prowadzę bloga, oraz piszę często posty. Moja ortografia sprawdza się dobrze. Gdybyś chciała sprawdzić, jak sprawdzam się w pisaniu postów wejdź tu; movie-my-life.blogspot.com. Co do twojego bloga; kocham go! Nie podlizuję się, to szczerość. Gdy wybrała byś mnie, skontaktuj się na GG lu MSP. Przypominam login; mosa78. Tak wiem, napiszesz o tym posta, ale ja nie chcę podawać maila w miejscu publicznym. Umiem roić nagłówki, oraz tła. Piszę także na innych blogach.
    chciała bym być redaktorką twojego bloga, myślę, że to miłe!
    Pozdrawiam i czekam na post ogłaszający wyniki :)
    mosa78

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak nie mogę... wyjeżdżam na wakacje :(((

      Usuń
  15. Chętnie wezmę udział ponieważ miałam wiele blogów i prowadzę bloga o MSP . Mam bardzo duże doświadczenie , nie mam problemów z ortografią i z interpunkcją . Bardzo lubię pisać posty nie tylko o MSP ale też o innych " rzeczach " . Oczywiście Na tym blogu gdybym mi się trafiła taka życiowa szansa starałam bym się nie pisać za dużo o sobie . Chętnie bym pisała kilka postów na dzień , które by były bardzo ciekawe i by były długie :)
    Pozdrawiam
    Mój Nick na MSP ; Naleśniczka

    OdpowiedzUsuń
  16. SANDRA5513
    MAM DOŚWIADCZENIE PISZE OBECNIE NA DWÓCH BLOGACH A KIEDYŚ PISAŁAM NA TRZECIM

    OdpowiedzUsuń
  17. muza to zuza Mam doświadczenie bo miałam dużo blogów, tylko na jednym piszę aktualnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nick : !!! MIiska !!!
    Doświadczenie: Tak

    /Doma

    OdpowiedzUsuń
  19. Mogę być to ja. Znasz mnie. :D Wiesz, że mam dobrą ortografię i interpunkcję. :)
    nick na msp: alexandra st 100 a
    gmail: alexandrast100a@gmail.com
    możesz się śmiać, z tego, że mam swój nick msp w gmailu. D:
    mogę pisać niezliczoną ilość postów. xD

    OdpowiedzUsuń
  20. Tu Julia, $ EmoJula $ . Prowadzę bloga. Mam super ortografię ( najlepszą z klasy ) . Baaardzo mi zależy na pisaniu twojego bloga, PRZECIEŻ MNIE ZNASZ XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj,kochana :*
    Tak,to ja znana Ci Lizi Grove .
    Jak byś chciała to możesz mnie wybrać,bo doświadczenie blogowe mam i Ty o tym dobrze wiesz ^^
    Mam już nawet parę tematów :)
    Email : domi.lizi.msp@onet.pl

    No i to tyle !
    Ortografia i interpunkcja "celująca" od zawsze ;)

    PoZdRaWiAm :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam ;3 Zgłaszam się do naboru na redaktora wakacyjnego.Prowadzę bloga zwariowaneee-msp.blogspot.com.Jestem codziennie na msp. Mam już kilka pomysłów na posty. Nick na msp : @(OLA)@
    Mail : anabethchase@interia.pl
    ♣Pozdrawiam :3♣

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam bardzo duże doświadczenie w tych sprawach. Na koniec mam 6 z polskiego.Mój login na msp to:Mangerita. Proszę,weź mój komentarz pod uwagę.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)