Menu

poniedziałek, 14 lipca 2014

Upomnienie

Hey wam!
Tu Nat, mimo to że ciągle was upominam o ten regulamin, piszę uwagi w napisach pod chatem, to jeszcze macie czelność pytać mnie o moderatora na chat, i robić to, co jest zakazane, a potem się dziwicie że jest kick albo ban .... Czy możecie chociaż raz a rozsądnie zajrzeć do regulaminu, i dowiedzieć się co i jak? .... Najgorsze jest to, że nad chatem jest regulamin a niektórzy taki tekst "Ja nawet nie wiem gdzie jest regulamin chatu", no wiecie co? chowajcie się pod ziemie ........ Regulamin tuż nad wami, a wy się pytacie gdzie to jest, świetnie :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Ja czytałam, i moderator do szczęścia mi niepotrzebny :) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie kożystam z tego czatu bo się na nim nie znam =D Ale regulamin czytałam :*

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  3. Regulamin przeczytany : D Sądzę że się dobrze zachowuje na chacie : 3
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)