Menu

wtorek, 1 lipca 2014

Unikaty "powróciły"-żal

Hey wam!
Tu Nat, jak zobaczyłam to, to myślałam że unikaty serio powróciły -,-

ale jest jeden problem.........Dlaczego ten post od moderatorów jest na forum, skoro to jest rok 2013? jaki żal -,-
hahahaa a już myślałam że serio powróciły, ale żałoba D:
no ale w roku 2013 w lipcu nie było jeszcze motywów, a napisali tam, że zrobią motyw "Wspaniałe Retro"
ej......Dziwne to o.o
Poza tym, to mi się pojawiło na pierwszej stronie forum, a teraz zniknęło o.o
nie kumam tego XD

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

13 komentarzy:

  1. ja też jak jestem na forum to widze ten temat i myślę że unikaty powróciły xd / *koli

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam nadzieję jak widziałam post modów! Eh

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!
    Ja też gdy widziałam ten post, to myślałam, że modzie przywrócili unikaty, ale to jest post z 2013 roku i to nie żadna pomyłka z tą datą! (NIESTETY! :C)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprawdziłam i nie ma unikatów -.- /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  5. Foch! Co to ma być. Chcemy unikatów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Matko jakie zdjęcie xdd

      Usuń
  7. Też myślałam, że powróciły XD

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy ja widze tam potkie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Powrót unikatów to by było za piękne / Nikol885

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten temat nadal jest na forum...Również dałam się nabrać...Ale mogliby przywracać co roku ;d

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)