Menu

środa, 23 lipca 2014

Trochę wcześnie

Hey wam!
Tu Nat, nareszcie udaje mi się napisać serie postów o wczesnych godzinach, zaczęłam pisać te zdanie potajemnie o ósmej rano, ale oczywiście moja kochana babcia mi łazi po pokoju i wszystko komentuje........ Jak nie mama to ona, niech oni mi dadzą święty spokój mam już kurde dosyć......... 45 minut limitu zmarnowane na jej głupie gadanie i zaglądanie, już bym dawno napisała wszystko co muszę, a niedługo przez tą babcie jeszcze mama wróci.......
Boże jak ja niektórym zazdroszczę życia ;-;

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Właśnie się zdziwiłam, że tak wcześnie XD /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że straciłaś ten czas :C

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bidna ty. :c
    Pozdrawiam Justysia#

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że straciłaś trochę tego limitu : //
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)