Menu

niedziela, 27 lipca 2014

Style blogów

Hey wam!
Tu Nat, wczoraj cały dzień robiłam Inesce nagłówki, szczerze mówiąc nienawidzę robić jej wyglądu bloga, bo ona ma taki gust którego nikt chyba nie ma, dla niej można cały dzień kolor tła wybierać bo żaden jej nie pasuje, no niestety i ja wczoraj robiłam jej nagłówki przez calutki dzień, nie wiem czemu żaden jej nie pasował, przecież były ok, oto one:

(naciśnij na nagłówek, aby był przezroczysty)

(naciśnij na nagłówek, aby był przezroczysty)

(naciśnij na nagłówek, aby był przezroczysty)
(naciśnij na nagłówek, aby był przezroczysty)

No i w końcu doszłam do tego, co ma na swoim blogu:
(naciśnij na nagłówek, aby był przezroczysty)
Okazało się, że też jej się nie podoba i mi powiedziała że nie mam gustu .__.
No sorry ale jakoś każdy ma inny gust a Ineska ma jakiś mroczny a ja do nich nie należe, i to nie znaczy że nie mam gustu. KAŻDEMU się podobały, tylko nie jej. Ciężko z nią podjąć współpracę :P
Usunę chyba ten nagłówek z jej bloga, bo po co ma tam być? może jak się sama nauczy je robić to będzie jej wszystko pasowało, prawda?

Więc potem postanowiłam zrobić bloga NNPT, bo mnie o to poprosiła (>>>KLIKNIJ<<<)


A tutaj nagłówek z bliska, który jej zrobiłam:
(naciśnij na nagłówek, aby był przezroczysty)
Oczywiście blog jej się spodobał, więc się cieszę. Ogólnie robię bardzo dużo blogów dla ludzi, lecz tylko wtedy gdy mam czas i ochotę, i jeszcze ani razu nikt nie zaprzeczył, każdemu wszystko się podoba. Ineska to potrzebuje chyba jakiegoś styliste emo hackera żeby jej zrobił ten wygląd (XDD)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Wszystkie szablony są fajne. W moim guście jednak jest szablon dla NNPT :) / Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się wszystkie nagłówki podobają ;) I to nie prawda, że nie masz gustu -,-

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz gust tylko Ineska ma inny ; 3 Powinnaś pokazać jej jak robisz te nagłówki i żeby sobie je sama robiła ; )
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie nagłówki są fajne :D

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)