Menu

wtorek, 8 lipca 2014

Skargi o nas - redaktorkach + kreatywność jednej z użytkowniczek

Hey :3 Dzisiaj Nat napisała posta o tym, że ktoś napisał jej o tym, że piszemy dziwne posty. Więc postanowiłam wyjaśnić mojego posta ze śmiesznymi screenami (69 dokładniej). To miało być śmieszne, ale jak się wam nie podobało to przepraszam. Nie chciałam żebyście się zanudzili po prostu. :C Moim zdaniem pisała to jakaś przyjaciółka Oli ponieważ chwaliła ją, a na nas (na mnie i Lovendi) się skarżyła. Ten świat jest teraz taki "jesteś moją przyjaciółką więc powiem tylko na lejdi i lovendi". Nie mówię, że Ola ma niefajne posty czy coś, ale moim zdaniem Lovendi też pisze bardzo fajne posty. Ok, pora wziąć się w garść i napisać coś na temat.

Ale to kreatywne, prawda ? (sarkazm)
Za co to dostało tyle love it ? Bo ja nie wiem. No więc to chyba na tyle ..
A i łapajcie mój ekran gry :

Ups nie zamazałam sc i dmd XD Po prostu nie paczajcie XDD

No to Baay ;*

EDIT : USUNĘŁAM TAMTEGO POSTA (TEGO O 69) WIĘC MAM NADZIEJE, ŻE JUŻ NIE BĘDZIECIE SIĘ NA MNIE SKARŻYLI NAT.

10 komentarzy:

  1. Moja kochana ;*** Dziękuję ty tez piszesz super posty/ julacz ktorej sie nie chce zalogować xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej bo szukam adminki na bloga http://bundi-msp.blogspot.com/ czy moze jestes zainteresowana? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie same zdanie jak Ty. To zapewne znajomy/a Oli czy coś. Nw jak inni, ale jakoś twoje posty i posty lovendi mnie bardziej ciekawią. Nie chce, żeby ktokolwiek się tu obrażał, po prostu wyrażam swoje zdanie. Pozdro :) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie redaktorki są super x-o I zazdroszczę ci, że masz tyle sc i diamond :'(

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszesz super posty ! Mi się podobają posty wszystkich redaktorek ;*
    -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawda w tym jest / XxFloraWinxX

    OdpowiedzUsuń
  7. Wypraszam sobie.To nie byłam ani ja ani żaden mój znajomy. -,- Mnie też ktoś wczoraj oczerniał. "-,- / @(OLA)@

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta dziewczyna z ArtBookiem to OlkaZiom, mam ją w znaj. Ona w miłosnym arcie miała ponad 2, czy 3 tys lovków, a ma dopiero 18 lvl. Pewnie dawała lovki z innych kont -,-

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)