Menu

czwartek, 24 lipca 2014

Sesja na IMVU

Hey wam!
Tu Nat, jak wiecie gram sobie teraz w IMVU, gra warta polecenia, jest super. Wczoraj koleżanka chciała sobie porobić ze mną zdjęcia, więc postanowiłam wstawić je na bloga.
Seylane - Na MSP: VampireGirl10, SillyRaptor
YourGirlForLife - Na MSP: Marcikm1
Porrshia - (Czyli ja) I oczywiście na MSP XxPorshiaXx

Oto my na tańcach przy basenie:





A tu fotki z Marcikm1






A tutaj ja z moją żoną Masłem 




A tu moja sweetaśna profilówka B)


Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

6 komentarzy:

  1. Ale Tu Dużo Zrobiłaś Ja Tak Mało XD c: ~Marcikm1

    OdpowiedzUsuń
  2. Od ilu lat jest IMVU ?

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie potrafię zrobić konta ;-; Wszystko robię dobrze. O wiek tu nie chodzi bo sprawdzalam i moge. Pomoze ktos? :) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne : D Też bym chciała umieć stać na wodzie *o*

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  5. A skąd bierzesz kase na IMVU? Bo jestem spłukana, a oferty darmowych Credits są do bani xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Idę sobie konto na IMVU założyć XD
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)