Menu

czwartek, 3 lipca 2014

Przyjaźń, hm...

Hey wam!
Tu Nat, po wczorajszych akcjach zastanawiam się czym jest przyjaźń....
Bo traktuję każdego równo, jest regulamin chatu, i jeśli kogoś wyzwiesz BEZPODSTAWNIE, to jest ranga niżej lub ban....No i miałam sobie taką koleżankę, która niestety złamała ten regulamin, ale za to że ją dosyć lubię nie dałam jej bana, tylko rangę niżej z moderatora na bywalca....
A ona mi tutaj wyskakuje, że już nie jesteśmy przyjaciółkami i że myślała że ja jestem inna, i że ja jej już nie lubię bo zabrałam jej moderatora....
Taki przypadek miałam aż z trzema osobami. No niestety nie traktuję każdego z osobna jak wygrana na loterii, każdy ma się stosować do regulaminu, i ja nie wiedziałam że moderator świadczy o lubieniu się i o przyjaźni....
Teraz wiem, że niektórym tylko na tym zależy, dlatego niedługo zmieniam regulamin na inny, i nie będzie tak że ja będę dawać moderatory za regularne wchodzenie, tylko dla tych osób co się do niego stosują i są odpowiedzialni......

Myślę, że to wszystko
Hm...Od kiedy moderator świadczy o przyjaźni?
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

6 komentarzy:

  1. Szkoda że tak to sie skonczylo.

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak... ludziom zależy tylko na moderatorach. /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak... Ludziom zależy tylko na moderatorach. /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  4. XD Nie no, od dzisiaj wyznacznikiem przyjaźni będzie ranga na blogu. Jeżeli tak te osoby reagowały to nigdy nie byli Twoimi przyjaciółmi ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem cię ;p Też tak miałam, ale troszkę w innej sytuacji.

    Podrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)