Menu

piątek, 4 lipca 2014

Przestaniecie już?

Hey wam!
Tu Nat, jestem bardzo wkurzona bo pomimo tego że nikt nie czyta regulaminu, to jeszcze odgapiają obrazki.....
W regulaminie jest napisane, żeby nie spamić mi chatu ani nie reklamować siebie, chyba że za moją zgodą! a niektórzy wklejali swoje linki po parę razy nie myśląc o konsekwencjach, jednak tego już nie unikniecie...
Postanowiłam wejść w jeden blog podany mi na chat, i co ja widzę? posta o tym jak zrobić przezroczysty nagłówek, a w tym zdjęcie które JA ZROBIŁAM, i które dodałam sobie do swojej instrukcji:

Możecie sobie to nawet sprawdzić w moim poście: >>>KLIKNIJ<<<
A wiecie co jest najgorsze?
że napisałam do tej osoby, że zgapiła bez mojej zgody a ona mi odpisała, że te zdjęcie ONA zrobiła....
No bardzo ciekawe jak znalazła się tam moja moviestar i czcionka, której ona nawet pewnie nie ma...
A jak napisałam, że to moje zdjęcie to ona sobie wyszła z bloga.....
napisałam jej komentarz na blogu:

Boże, przestańcie!
jakby dała te zdjęcie i napisała, że to moje zdjęcie z mojego bloga no to już jest ok, ale żeby kopiować? ;__;
jestem na tyle wkurzona, żeby kogoś nawet obrazić bez powodu, w regulamin nikt nie wejdzie, nikt nie przeczyta uważnie tylko od razu pretensje, kopiowanie, prawa autorskie NO KURDE CZUJĘ SIĘ JAK W ZOO .....

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

6 komentarzy:

  1. Kopiary wszędzie ........

    OdpowiedzUsuń
  2. No to już jest głupie ;_; Może na screenach które robisz, w jakimś rogu czy gdzieś pisać nazwę bloga? Wtedy już kopiowanie Twoich zdjęć nie powinno się powtórzyć? :)
    Pozdrawiam Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja Zawsze Pisze z jakiego bloga /!!! MIiska !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. To już przesada -.- Serio :__:

    Podrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)