Menu

wtorek, 8 lipca 2014

Prawdziwa Anonymouse ? :o

Hej :c
Siedziałam sobie na MSP,aż nagle zobaczyłam pewną rzecz :
"HAHAHAHAHAHAHA XD Następna podróba,która chce ze mną pogadać :33"
Tak myślałam...
Ok,potem zaczęła do mnie pisać,niby nic ciekawego,ale po pewnym momencie strasznie się wystraszyłam i zdziwiłam jednocześnie...:o

Screeny z mojej rozmowy :

I teraz będzie się działo :cc




Napisała mi moje hasło ! Strasznie się wystraszyłam... Potem mnie wylogowało,a jak chciałam się się szybko zalogować to nie mogłam !

W końcu po godzinie,nerwów udało mi się zalogować na moje konto :)
Miałam taki sam status jak Anonka ... -.-"

Profil ^

Strasznie się bałam o swoje konto...
Szybko zmieniłam CTR i hasło. Na razie jest dobrze... Nic takiego nie zrobiła :(
To tyle ^^
Jeszcze dzisiaj postaram się napisać post ;)

Dominika :**





12 komentarzy:

  1. Uff ... dobrze, że szybko odzyskałaś konto ;) Dobrze też, że nie wydała twoich sc i diamonds :D Trzeba uważać na hackerów ;c Ani są wszędzie -,-

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze, to też bym tak zareagowała i z niej śmiała. Lol, boje sie coraz bardziej tych hackerow xd /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam się boje hackerów ;x
    Tyalor2584

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem na screenie :o~ Julacz co ma zaciesz xd

    OdpowiedzUsuń
  5. ''Na MSP nie ma hackerów'', jasne.. -,- To prawdziwy dowód!!! /Emily McCline

    OdpowiedzUsuń
  6. Anony wracały O.O.
    Nie dobrze, co raz więcej tych hakerów się pojawia nowych i starach (Anonymouse, Nikuss...).
    Jeżeli Ci nic z kontem nie zrobiła (jeszcze) to dobrze.
    Może to ostrzeżenie dla świata MSP i dopiero zaczyna swoje ''polowanie'', a na razie udowadnia, że jest prawdziwa.
    Ciężko mi w to uwierzyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaczynam się bać tych Anonek gdyby mnie jedna z nich zaprosiła to bym mi serce waliło tak jak wtedy gdy PotkieNight była w moim pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam mam gdzieś hakerów -.- Mi na koncie nie zależy, zawsze mg założyć sb nowe :P
    Dopóki zasięg 'hakerów' nie grozi mojemu laptopowi to wisi mi co on robią i bla, bla bla :D

    OdpowiedzUsuń
  9. No, racja póki haker nie ma dostępu do twojego komputera (plików itp.) to da się żyć :P /Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Na początku myślalas ze podróba. Później okazało się ze że jednak toa prawdziwy hacker. Haha! XD

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)