Menu

czwartek, 10 lipca 2014

Powrót + Podziękowania

Hey wam!
Tu Nat, jak widać powróciłam i z tego powodu cieszę się niezmiernie, ale także chciałam podziękować tym, co opiekowali się tym blogiem przez pewien czas. Były to osoby:
- Lizi Grove,
- Lovendi,
- @(OLA)@,
- Lejdi130
Te cztery osoby na prawdę mi pomogły przez czas w którym mnie nie było, i jestem bardzo wdzięczna Wam pomimo niektórych skarg na Was, ale to było do przewidzenia i zrozumienia, bo mam tak za każdym razem gdy pisze ktoś na tym blogu na parę dni, gdy mnie nie ma.

Dziewczyny dziś jeśli nie zapomnę to dostaniecie po prezencie do 500 sc, a jeśli nie dziś to jutro :)
Poinformuję Was o tym w poście lub w wiadomości.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)