Menu

poniedziałek, 7 lipca 2014

Powitanie ! :3

Hey :3 Ten post będzie postem powitalnym. Mam na imię Karolina i mam 13 lat (no jeszcze 12, ale zaraz urodziny XD). Urodziłam się 15.07.2001 r. Mój znak zodiaku to rak :3 Po wakacjach idę do 1 gimnazjum. Bardzo lubię śpiewać i grać na pianinie. A no i o najważniejszym bym zapomniała ! XD Mój login na MSP to lejdi130. Posiadam także transformice na którym login mam Kaarolga. Mam nadzieje, że o niczym nie zapomniałam :3 Jutro (albo może dzisiaj o 22-23) ukarze się post o błędach (no dobra .. o błędzie) na MSP o którym większość MS CHYBA nie wiedziało ;o Dobra, już kończę pisać bo idę oglądać surowych rodziców XD

♥ lejdi130♥
PS. Wstawiła bym obrazek, ale mnie zbanowali za podanie linku do bloga babci ;c XD

5 komentarzy:

  1. Czekam na twoje posty ;D Pozdro /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi cię poznać ;*

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ym.. 'Ukarze' się post o błędach. Jak na redaktora piszesz dużo błędów ortograficznych... ;-;

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)