Menu

wtorek, 1 lipca 2014

PotkieNight i PotkieStar

Hey wam!
Tu Nat, teraz jest głośno o PotkieNight i PotkieStar po tym, jak weszły mi na konto i robiły dziwne filmiki o krwi.....
Wczoraj również zrobiły bloga, jednak po jakimś czasie usunęły go o.o
potem gdy weszłam na MSP postanowiłam wpisać sobie ich nicki w wyszukiwarkę, no i miały napisane "Kończę z HxAxCxKxAxMxI", a PotkieNight dodała, że zrobiła nowy film o.o

postanowiłam go obejrzeć a tam jakieś przeprosiny, jednak zaczęto tam mowę o tym, że jej siostra się tnie bo lubi krew i że nie przestaną robić obleśnych filmików, a hackować nie będą jak obiecały......

Dziwnie się czuję w tej sytuacji, możecie zobaczyć filmy o hackowaniu, wyliczance i przeprosinach u PotkieNight, jednak dwa inne filmy pojawiają się u PotkieStar


Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

9 komentarzy:

  1. Te dziewczyny są dziwne, oby naprawde przestały / mosa78

    OdpowiedzUsuń
  2. Na chacie pisała potkiestar ze jest emo i chce sie ciąc i ze chce umrzec /Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. eee one są nienormalne mi sie słabo robi jak czytam samo słowo ,, krew '' ;-; / *koli

    OdpowiedzUsuń
  4. Kojarzą mi się trochę kolorowymi anonkami, bo anonki pisały dziwne posty, w tym jeden o krwi (tag, wiem, kolorowe anonki to jedna osoba xD)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziwne są..... /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też się kojarzą z kolorowymi anonkami :)/ Agnes010

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się ich boję ! :O

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog :) A co do nich, to podobno będą hakować jedynie tych, którzy zaszli im mocno za skórę. Jeszcze coś. Kojarzycie Lupown? Pisałam trochę o niej na blogu. Jej konto ktoś przejął. Miała sporo nieobulkikowanych filmów. Na prośbę graczy, nowa użytkowniczka opublikowała jeden. Był on o wyliczance krwi o.o

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)