Menu

wtorek, 15 lipca 2014

Pomysł banku

Hey wam!
Tu Nat, piszę tego posta tak wolno jak ślimak, dlatego że matka, eh zresztą pisałam wam o tym w poprzednim poście, może uruchomię klawiaturę ekranową, będzie mi ciężko ale przynajmniej napiszę tego posta durnego ......
Ok, a więc znalazłam pewien post na forum jednej dziewczyny, i zajrzałam w jej artbooka, znalazłam tam dość ciekawy pomysł, jednak ma też swoje wady

Tak, ale pewnie mało kto by ten "kredyt" spłacał, i każdy miał tego bana.......
Co o tym myślicie?
Ok, ja spadam przepraszam że już dziś nic nie napiszę, 6 postów to chyba nawet dużo, ale mama....... Sami rozumiecie ;c

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

6 komentarzy:

  1. Pomysł spoko XD Ale zanim by ktokolwiek ten kredyt spłacił to pół MSP by miało bana ;D I spoko 6 postów starczy ;3
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam nad takim czymś, tylko wg. mnie powinno być mniej sc na miesiąc, żeby łatwiej spłacać kredyt.

      Usuń
    2. Każdy nad tym myślał :D Ale to nie jest zbytnio opłacalne, bo wtedy spanie oglądalność filmów. A gra polega na ich oglądanie ; )
      Taylor2584

      Usuń
  2. Odbiegając od tematu, Nat czy napisałabyś notkę o tym jak zrobić do playliste 'na dole'? :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł fajny. Tylko co jak np. Ktos sobie zrobi konto, dobije 6 lv, pożyczy sobie sc z banku, wyśle sobie prezenty, nie spłaci tego i zbanuja jego nie ważne konto? Będzie miał sc za free, a to będzie nie fair. Można by zrobić tak, że MSP pod koniec miesiąca automatycznie zabiera danej osobie sc (tyle ile pożyczyła). Jeżeli nie ma takiej ilości sc, to po prostu będzie miał na minusie, a pożyczać z banku w przypadku konta na minusie nie będzie możliwości. Fajnie jakby modzi to rozpatrzyli xd :) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł naprawdę fajny i ciekawy :D Ale czy innym się spodoba ? ;/
    PS zgadzam się z komentarzem wyżej ;))

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)