Menu

niedziela, 13 lipca 2014

Polecany blog#2

Hey wam!
Tu Nat, wczoraj gdy zrobiłam wygląd bloga babci lidii, to zaczęło mnie o to prosić dość dużo osób, lecz wtedy już prawie leciał mecz, a ja zawsze go oglądam i zdecydowałam się zrobić bloga jeszcze jednej osobie, mianowicie użytkowniczce killla$$ na MSP
Chciałabym go również polecić, ze względu na to, że dopiero zaczyna a to chyba dopiero jej pierwszy blog:

Mam nadzieję, że znów podoba wam się mój pomysł na bloga :D a tutaj link: killla-msp.blogspot.com
Zapraszam serdecznie!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Kolejny blog który z chęcią odwiedzę! : )
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  2. Robisz śliczne szablony :3 A blog - super xD ;)

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny szablon. Ja nie potrafie ich robić, tak samo z nagłówkami xd A co do meczy to też zawsze ogl. Właśnie leci Niemcy - Argentyna XD /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)