Menu

niedziela, 6 lipca 2014

Plotka

Hey wam!
Tu Nat, chodzą plotki, że to przez użytkowniczkę ! ! ! Alicja ! ! ! i jej najlepszą przyjaciółkę Weronikę znowu wróciły kratki. Nie będę tutaj nikogo oskarżać bo prawdy nie znam, jednak ostatnio ktoś zaczął gadać jakieś bzdury, że ktoś siedzi na koncie Alicji, więc postanowiłam na nią zerknąć, a tam tylko taki profil:

Szczerze powiem, że nie stwierdzam tutaj żadnego włamu, bo nie wygląda to na włam....
Postanowiłam zajrzeć jeszcze na jej najkę i też jednak nic nie ma specjalnego:

Hmm...., nie dziwię się jej że znajduje takie rzeczy w internecie, ale przejdźmy do tematu.
Znalazłam tego rodzaju wpisy w księdze gości Alicji:

Zgadzam się z tą opinią, bo nie sądzę żeby tutaj ktoś był ofiarą jakiegokolwiek włamu....
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

7 komentarzy:

  1. To nie przez nie wróciły kratki ;_; Ktoś rozpuścił taką głupią plotkę -.-'

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wątpię że przez jedną osobę miały by wrócić kratki ; ) A co do konta Alicji, to nwm czemu ludzie mówią że to włam ...
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozmawiałam z Weroniką na chat na moim blogu (cztery-dziewczyny.blogspot.com) i powiedziała że to była tylko zabawa i że ona dostała bana na 2 godziny a Julka na aż tydzień, więc nie ma o co się martwić.
    Pozdrawiam
    domisia3000

    OdpowiedzUsuń
  4. To niemożliwe, aby przez jedną osobę wróciły kratki, ktoś chciał się "pozbyć" jej więc wysłał taką plotkę/ Agnes010

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektórzy ludzie wymyślają plotki tzw. Fejmy, bo np. nie dali im bez powodu prezentu.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)