Menu

środa, 23 lipca 2014

Pasek w postach

Hey wam!
Tu Nat, widziałam wasze komentarze odnośnie tych pasków boczny w postach, i postanowiłam że je usunę, bo dla mnie liczy się wasz komfort a nie mój, ponieważ ja tu tylko robię grafikę i piszę dla was posty codziennie. Także nie musicie się już martwić tym, że nie będziecie mogli czegoś zobaczyć lub przewinąć na innym urządzeniu niż komputer/laptop.

Dziękuję wam za szczere zdanie, a tak jeśli chodzi o moją szczerość, to też mi przeszkadzał i ustawiłam go jak najlepiej mogłam, ale teraz usunę.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Teraz mi wygodniej z telefonu i tableta :) Dzięki. /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję na kolanach ,że to usunełaś. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To super :)

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę że to usunęłaś. Nawet, jestem na $creenie! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej : D Dzięki że to usunęłaś ^^
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)