Menu

czwartek, 31 lipca 2014

Odpowiedzi

Hey wam
Tu Nat, teraz odpowiem wam na zadane przez was pytania, a więc zaczynamy.
1. Skąd bierzesz credits na IMVU?
- Głównie zarabiam credits dzięki ofertom, które pojawią się na tej stronie: http://pl.imvu.com/offers/ (UWAGA! patrz na napis "bezpłatne", niektóre oferty też nie działają), ale też kupuję credits na stronie, na której można je kupić aż połowę taniej, czyli tutaj: https://www.imvucredits.pl/ Jeszcze jest jeden sposób na zarabianie credits tylko potrzeba do tego przyjaciółki/przyjaciela :>>>KLIKNIJ<<< (najlepiej przeczytać drugą odpowiedź).
2. Mogłabyś nagrać rozgrywkę z IMVU?
- Raczej nie bo nawet nie mam pobranej kamerki do nagrywania a teraz zwalczam swoje trojany które nadal są (podobno) :/
3. Powiesz czy to prawda że niedługo tydzień lub dzień unikatów?
- Nie sądzę, żeby to była prawda ponieważ napisaliby znów o tym jakiś temat i niestety to niemożliwe do tej pory.
4. Dlaczego już nie grasz na MSP i wchodzisz żeby tylko się przebrać? I czy jest na MSP przedszkole? Jak tak, to napisz nazwy użytkowników.
- Nie gram na MSP ponieważ zafascynowała mnie inna gra - IMVU, przez to że na MSP panuje wielka nuda i wszystko jest inne a nawet nikt jednego filmu nie obejrzy to niestety. Co do tego przedszkola to nie wiem za bardzo o co Ci chodzi, ale raczej nie ma takiego czegoś :P
5. Jak szybko zarobić credits na IMVU? Znasz jakiś szybko sposób?
- Odpowiedź znajdziesz w pierwszym pytaniu :)
6. Jak szybko wbić level na MSP, i czy opiszesz grę IMVU?
- Ja wbijałam level poprzez moje seki, wszędzie je rozgłaszałam gdzie się dało i mam na jednym chyba nawet 666 wyświetleń (teraz mogły się wyświetlenia powiększyć więc może jest ich więcej), tylko teraz to tak głupio wygląda bo mam film na którym jest w chwili obecnej 30 wyświetleń i każdy ma to gdzieś.... W tych czasach nie licz na dobrą pomoc, ale możesz liczyć na siebie bo niestety większość to osoby samolubne które tylko chcą wszystko dla siebie, taka prawda - Dlatego nie gram w to już za bardzo. Co do opisu IMVU możesz sobie poczytać o tym tutaj: Fakt.pl
7. Opisz co jest na IMVU ciekawego, i jakiś mini poradnik dla początkujących.
- W grze IMVU jest bardzo wiele ciekawych rzeczy, mianowicie sklepy - są rzeczy, które wyglądają realistycznie, można przebrać się za kogoś z 1D, za Shakirę, Piłkarzy i takie inne gwiazdy. Animacje również wyglądają super ponieważ można sobie kupić latanie, jakieś fajne pozy, magię, pioruny, tańce, krzyżyki latające wokół ciała, jakieś dinozaury i wszystko dosłownie wszystko co się da, nawet można sobie kupić brzuch w którym wygląda się jak w ciąży, można kupować jakieś smieszne rzeczy np. taką twarz jaką wam pokazywałam w screenach na blogu, można płakać ze śmiechu na tej grze!. Meble i przedmioty również są super, bo są np. samochody które jeżdżą, albo helikoptery które latają. Pokoje są ciekawe, pokoje wyglądają już jak takie prawdziwe, są fajne meble i można znaleźć fajne towarzystwo. Co do poradników o IMVU możesz sobie poczytać tutaj różnego rodzaju instrukcje: http://imvu-world.pinger.pl/
8. Jak zdobyć plakietki na IMVU?
- Tutaj masz filmik i jest wszystko pokazane: >>>KLIKNIJ<<<
9. Czy jest sposób na kupienie serduszek na nogę?
- Był o tym film jednak okazał się ściemą i autorka filmu dała tylko taki tytuł dla widzów, sama obejrzałam z ciekawości ale nie, nie ma takiego sposobu bo serduszka na nogę znów są unikatami, niestety.
10. Skąd dowiedziałaś się o MSP?
- O MSP dowiedziałam się przez reklamę na youtube parę lat temu :)

Dziękuję za cierpliwość.
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

6 komentarzy:

  1. Moje pytanie było pytaniem nr. 6 :> Dziękuję za odpowiedź ;*

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  2. 7 moje! :D Dziękuję za pomoc co do IMVU ;) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że nie nagrasz rozgrywki : //
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam na mojego bloga o imvu i moviestarplanet http://www.imvu-msp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi jak zawsze robię te zadania podaję nr tel by dostać cr to już kilka mies z tym walczę a po obiecanych min. 30 min nie ma obiecanych cr :<
    Wiecie moze o co chodzi? :<

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)