Menu

niedziela, 27 lipca 2014

Nuda mnie bierze

Hey wam!
Tu Nat, już wszystko mi się nudzi, nie mam co robić może oprócz grania w IMVU, na blogu mi się też za bardzo nie chce postów pisać bo jestem za leniwa, ale też nie ma o czym bo na MSP nic już się nie dzieje.... Taka nuda i nuda, wszędzie cicho, nie lubię gdy tak jest ..... Jestem też zła że za parę dni będzie sierpień, potem wrzesień i niestety szkoła, a jak pisałam wcześniej boję się, że nie będę się uczyła i nic nie będę umiała, a bardzo chcę mieć coś w tym mózgu nie tylko na chwile sprawdzianu, ale żeby to zostało. Chciałabym mieć również czerwony pasek na świadectwie, czego byłam bardzo bliska tego roku... Wystarczyło dwie czwórki poprawić na piątki i bym miała pasek, ale no niestety to były przedmioty typu matematyka, chemia, fizyka, biologia i takie trudniejsze a z tych trudniejszych własnie miałam czwórkę.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Mi też się strasznie nudzi ;c Nawet postów na blogu nie chce mi się pisać ;c

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też msp nudzi. A od bloga czasem możesz sobie odpocząć :) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są straszne nudy ;_; Tym bardziej że przyjaciół mam w innym mieście i jeszcze u mnie nic się nie dzieje w mieście D:
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)