Menu

czwartek, 10 lipca 2014

Nowy regulamin!

Hey wam!
Tu Nat, bardzo mnie już denerwują te wasze wygłupy, prośby i wyzywanie się na chat...
Ale bardziej nie podoba mi się to, że każdy prawie miał moderatora (za regularne wchodzenie) i były takie kłótnie, każdy się rządził i nie było miło...
Dlatego jak obiecałam jest nowy regulamin, i macie się do niego stosować! Bo niektórzy nawet nie wiedzą co tam jest napisane, i się mnie pytają w kółko i w kółko... To się robi nudne, dlatego czasami po prostu nie odpisuję bo to bez sensu........

Proszę poczytać regulamin, bo to nieznośne! >>>REGULAMIN<<<

Przeczytaj, zanim zrobisz coś głupiego!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Ok B) Przeczytam :3

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przeczytałam. Obiecuje sie stosować do niego ! :-D /Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytane. Akceptuje XD /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)