Menu

czwartek, 17 lipca 2014

Nowy film!

Hey wam!
Tu Nat, jak widać zrobiłam nowy film, jednak na waszą prośbę wydałam może i niepotrzebnie starcoins na tła, bo pisałam wam, że raczej z filmów nic nie będzie, po prostu jest mało wejść....... Minął jakoś jeden dzień a jest dopiero 7 wejść ........
Niepotrzebnie chyba wydawałam na to wszystko swoje pieniądze, teraz żałuje bo wiem że mi się to nawet nie zwróci, niby każdy pisał że będzie oglądać itp.... Ale ja wam powiem tyle:
"Nie opublikuję następnej części jak nie będzie chociaż paruset wejść"
Innym jakoś oglądacie, przykładowo komuś z rankingu, ale nam to już mało kto pomaga, i wiecie co? mnie to nie obchodzi, bo jak ktoś chce żebym mu obejrzała film to go oglądam, ale jak już mi ma ktoś to zrobić to potrafię nawet mieć 2 wejścia na tydzień .....

Nawet nagrody nie kuszą, no cóż chyba dam sobie spokój

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Mi również mało kto ogląda (max 100 pare wejsc ;( ), bo musialabym mieć 50 lvl + bo tak to sie nie licze, wiadomo... ja Ci jeszcze nie obejrzałam, ale obejrze, gdy wejdę na komputer :) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze tak jest : / Najpierw ludzie mówią, że będą oglądać filmy, pomagać itp. a jak dochodzi co do czego to nic nie robią ... jest to przykre ale niestety prawdziwe : //
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się ;c Na pewno będziesz miała dużo wejść =3 Moje nawet 10 nie mają ;C Jam będę miała dostęp do laptopa to obejrzę i polecę go na miom blogu :D

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)