Menu

czwartek, 24 lipca 2014

Nowe tło - MSP!

Hey wam!
Tu Nat, gdy zalogowałam się na MSP moje pierwsze przeczucie było takie, że będzie nareszcie nowa kolekcja, nowe tło, animki, sceny, muzyka, meble itp... Nie myliłam się, na początku chciałabym obmówić tło, które moim zdaniem jest bardzo ładne.

Lubię takie ciemne, ale zarazem żywe kolory. Jest to fajny odcień kończącego się lata. Tak, kończącego się bo już w sumie został Nam tylko sierpień, a u mnie wciąż tylko pada i jest ulewa..... Wakacje? Hmm... Bez pogody ich nie ma, a pogody nie ma wcale, przynajmniej u mnie.
Ocena 9/10 dla mnie tylko jeden minus za trochę ciemne barwy, przez które myślę o szkole..... ;/

Co wy o tym myślicie?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Aha zapomnialam o nazwie ...../vanessa m

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te kolekcje. Wgl moje kolory :D eh, foletowy :3 I nawet ciuchy są spoko :) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się tło podoba ;) Ale są dwa - takie w żywych i jasnych kolorach i drugie, takie, jakie jest na zdjęciu B)

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)