Menu

poniedziałek, 14 lipca 2014

Niemcy wygrali

Hey wam!
Tu Nat, no i nasz finał w Brazylii dobiegł końca, wygrali Niemcy. Nie ukrywam że się cieszę, pomimo tego że Brazylia przegrała z Nimi aż 7:1, na początku stawiałam na Argentynę, ale przecież oni z Brazylią są w "wojnie", i gdyby oni wygrali to by się pewnie działo .... (...)
Nie ukrywam że jestem ogromną fanką piłkarzy z Brazylii, i dlatego stawiałam na Niemcy, żeby było jak najlepiej dla nich. Moim idolem z tego całego zespołu to Neymar, już długo jest nim on, nie mam ulubionej gwiazdy, nikogo tylko w sumie jego :p
Lubię bardzo oglądać mecze, i dobrze że się tak stało, chciałabym na jakiś pojechać w końcu. Ogólnie myślę że to zasłużone zwycięstwo.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Też się cieszę że wygrali Niemcy : D Od początku na nich stawiałam ; )
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja obstawiałam na Argentynę ;c Ale też nie jest źle, że Niemcy wygrali ;D

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja obstawiałam na Argentyne, bo Niemcy to trochę chamski kraj, który chce wszystko wygrywać. No ale cóż, przynajmniej ktoś z Europy :) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię Neymara oraz David Luis też jest fajny.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wolę Argentynę

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)