Menu

piątek, 18 lipca 2014

Nie komentuj tyle.

Hey wam!
Tu Nat, patrzcie jaki ktoś jest miły:

Drze?
Jak mogę się drzeć, skoro piszę?
Jak już to pisałam co czuję dość ostro w minimum dwóch postach m.in w poście "HEJTUJCIE NAT :*" i w poście "Jadę+Coś o hejtach i filmie"
Tyle. Po drugie tam tylko napisałam jak ludzie mnie traktują.
Co do sraki to jakbyś nie odróżniała srake to ma draka, może być "Alfik-srak.ładnie ;d"
Nie wyzywaj mnie tutaj bo mnie już denerwujesz nie po raz pierwszy, przeszkadza ci coś to tu nie wchodz i nie komentuj bo widzę że emocjonalnie nie wyrabiasz ._.

Nie będę tutaj się rozczulała więc
Pozdro "z podłogi"
XxPorshiaXx
~Nat
PS laleczka to barbie jakbyś nie wiedziała :)

4 komentarze:

  1. Nie przejmuj się tym najlepiej ;) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przejmuj się ;) Od kiedy można się drzeć w poście ? ._.

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha XD Od kiedy mozna wydzierac się w poscie? : 3 Dziwne dziecko ; d
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)