Menu

środa, 16 lipca 2014

Nareszcie jakaś pogoda...

Hey wam!
Tu Nat, piszę tego posta dośc na szybko, ale moja mama poszła się już myć także mam spokój przez chwilę, i nareszcie za oknem pojawiła się piękna, słoneczna pogoda. Do tej chwili była ona nudna, zimna i deszczowa, a na dodatek były pioruny i burze. Już myślałam, że te wakacje będą do bani, nigdzie nie wyjdę i będzie mi się nudzić. Jakoś ostatnio poprawia się to, w małym stopniu ale jest lepiej i cieszę się, że więcej czasu będę mogła spędzić np. na zakupach :D

A jak tam u was?
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Nie ma to jak zakupy ;D Życzę Ci udanego wyjścia i żeby pogoda była coraz ładniejsza : 3
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak zakupy ;D Życzę udanego wyjścia i żeby pogoda była coraz lepsza : 3
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie pogoda zmienna, chociaz ogolnie wiekszy czas swieci slonce :) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem w tej chwili nad morzem i jest dosyć ciepło ;))

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)