Menu

piątek, 4 lipca 2014

Moja fota...

Hey wam!
Tu Nat, dużo osób prosi mnie o dodanie swojego zdjęcia na bloga, jednak trochę się wstydziłam i nadal się wstydzę, ale jak już tak wszyscy chcecie te zdjęcie to macie.......
Jest byle jakiej jakości, ale ważne że jest a tego "fuj fuj XD" nie usunę z obrazka bo mi wytnie twarz D: ale w sumie to co tam jest napisane to prawda :)
Oto ja:

Kurde, ale siara.....
Nie nawidzę robić sobie zdjęć dlatego dałam ten napis na ustach i zrobiłam takie brzydkie czarne.....
Dobra, ważne że jest bo dużo osób po prostu chciało moje chociaż byle jakie zdjęcie, no i macie byle jakie :)
Może kiedyś zrobię lepsze :p
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat
PS może i wyglądam jak ufo, ale robię to na prośbę kilku osób więc proszę o normalne komentarze....

12 komentarzy:

  1. Jaka ślicznotka z Ciebie! *o*
    /WizzyGirl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne paczadełka *,*
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem o 800 % brzydsza xd a zresztą nie masz się czym przejmować bo wkońcu każdy jest inny xd / Nikol885

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecież ładna jesteś!
    Ale to "Fuj, Fuj XD" mnie rozwaliło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnaaaa *o*

    Podrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jestes ładna ! *------* Zazdroszcze ! Śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ZAZDROSZCZĘ <33 KOCHANA JESTEŚ CUDNA :****

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przesadzaj, jesteś ładna :)/ Agnes010

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś Pięęękna xD

    OdpowiedzUsuń
  10. no chyba żartujesz ... jesteś piękna !!!! *.* zazdroszczę / *koli

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś ładna ! ZAZDROSZCZĘ! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)