Menu

piątek, 11 lipca 2014

Mój rekord

Hey wam!
Tu Nat, chyba pobiłam rekord życiowy, ale to będzie masakra......... Poszłam spać o 5 nad ranem, i wstałam przed 10 rano. Przecież jak ja o 2 w nocy chodzę spać to wstaje o 12 lub czasami 13 godzinie, ale podobno tak jest im dłużej się nie śpi to wcześniej się wstaje, moja koleżanka tak ma i chyba mnie przekonała do tego sposobu, oczywiście jak już to tylko w wakacje bo nie ma sensu chodzić o 5 spać w dni szkolne, skoro o 6:30 wstaję. Nie opłaca spać się tylko 1,5 godziny :/

A jak u was?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Gratuluję rekordu XD

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób na blogu zakładkę"moje rekordy" XD /Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raz tak mialam xd /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe kiedy go pobijesz XD ; )
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)