Menu

wtorek, 15 lipca 2014

Mama przyjechała ;/

Hey wam!
Tu Nat, wczoraj gdzieś około 20-21 moja mama wróciła z wesela swojej przyjaciółki, spędziła tam jakieś 4 dni, tak dobrze mi się siedziało na laptopie, a teraz odkąd przyjechała to tylko "Natalia nie klep tak!", "Natalia, wiesz że będziesz ślepa?!", "Natalia nie wal tak w tą klawiaturę", "Natalia nie hałasuj tak!"

NIE NO JA MAM DOŚĆ, MAM OCHOTĘ UCIEC, CIĄGLE MI UBLIŻA, LEDWO CO TE POSTY PISZĘ BO MUSZĘ PO MAŁU LITERKI NA KLAWIATURZE WPISYWAĆ >.<

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. : // Może zrób jeden dzień przerwy by Twoja mama się tak nie czepiała?
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda trochę, ale i tak piszesz dużo postów i wgl. Nic bys się nie stało jakbyś co jakiś czas robila sobie przerwy ;) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może zrób sobie przerwę na jakiś czas ? Nie zaszkodzi ci to :))

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tak samo. A więc ja zamykam pokój i staram się mało pisać jeśli ktoś wchodzi mi do pokoju ;)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)