Menu

poniedziałek, 14 lipca 2014

"Mam raka"

Hey wam!
Tu Nat, już mnie czasami ściska od wewnątrz, jak tak się wygłupiacie na forum z tym rakiem.... Niektórzy piszą, że życzą sobie tego wzajemnie, a niektórzy się wygłupiają z głupich kont, że mają tego raka.... Wiecie co? nie warto robić takich rzeczy, co jakbyście rzeczywiście dostali tego raka? miło by nie było

Ja nie wiem co to ma znaczyć, ani trochę mnie to nie rozśmieszyło, to skandal moim zdaniem. Cóż, czyjaś głupota zawsze jest górą :)

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Tacy ludzie są na serio chorzy, ale na głowę :) Ja znam parę osób, którzy mieli raka i fajnie na to sie raczej nie patrzy... /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. To naprawde nie jest śmieszne ;_; A nawet, jeśli to prawda to nie powinni się chwalić tym na MSP ;__;

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  3. ... To jest naprawdę już nudne : / Tym bardziej, że ona sobie zapewne żartuje że ma raka, a w tym samym czasie ktoś umiera na raka : c To nie jest powód do żartów , a jak na niego choruje to to nie jest powód by się tym chwalić ...
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej można życzyć choroy raka. Niech zobaczy ile ma się wtedy trudu. To nie jest temat na żarty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Taak XD Jeszcze niech się pojawią tematy tupu "MAM EBOLĘ! DAJCIE GRAFA NA POCIESZENIE!" :3 Tak, dobrze powiedziane, są chorzy, na mózg. A co, jakby się tobie tak serio stało, co? Taak, wtedy by było: ZARAZ UMRĘ! PAMIĘTAJCIE mnie ŻEBY DAĆ MI GRAFA! (zwracam się do tej, która pisała ten temat)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)