Menu

sobota, 12 lipca 2014

LupownHack

Hey wam!
Tu Nat, wczoraj ciągle do mnie pisali jacyś rzekomo "hackerzy", przypuszczam że był on jednym i tym samym, bo pisali bardzo podobnie i jeszcze te procenty ile jeszcze, żeby mnie "hacknąć".
Niestety mam brzydkie zdjęcia z rozmowy bo zablokowałam tego użytkownika, i nie mogę przywrócić rozmowy, mały tego zgłosiłam i dostał blokadę

No i dobrze, teraz rozmowy w trochę brzydkim stylu, ale cóż nie mogę zrobić innych bo użytkownik ma już blokadę/ostrzeżenie, a przede wszystkim ma blokadę ode mnie. Ale to nie wszystko, gdy zobaczył że ja zablokowałam, to on oczywiście też ;__;
A za co to ja nie wiem....


Nie rozumiem tych waszych zastraszeń, niepotrzebne Nam to :>

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Ludzie sie nudzą -_- /Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie :D To jest efekt nudy ;__;

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt nudy, dokładnie :) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może zróbmy zbiórkę, na warcaby dla tych "hackerów"? Przynajmniej by się nie nudzili : D
    Bo na serio te żarty są już nudne ;_;
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)