Menu

piątek, 11 lipca 2014

Look

Hey wam!
Tu Nat, jak co nową kolekcję robię jakiś look, to tym razem zrobię to samo, bo wczoraj jakoś nie miałam do tego głowy i mi się nie chciało.
Osobiście ta kolekcja nie podoba mi się, może i kupiłam ten look co wam zaraz przedstawię, ale kupiłam też  z innych przyczyn. Tą stylizację, którą ja stworzyłam to osobiście uważam za 5/10 ale ważne że jest

Taki zwykły, prosty i letni. Myślę że nie jest najgorzej, ale po prostu rzeczy w tej kolekcji są dla mnie jakieś brzydkie i jest ich według mnie za mało..., ale to tylko moje zdanie dlatego nie podoba mi się żaden look z tej kolekcji.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

7 komentarzy:

  1. Look, jest prosty ale ładny ; ) I zgadzam się jest za mało ubrań do tego konkursu : )
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z komentarzem powyżej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny look *.* Zgodzę się z komentarzami wyżej :>

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  4. Look piękny!Nat zazdroszczę ci tego ze nawet z najgorszej kolekcjii możesz wygrzybac i stworzyć świetny look :) /Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też było ciężko zrobić jakiś look z tej kolekcji, ale coś tam zrobiłam. Co prawda włosy wziełam.stare, ale mi sie nie podobają te nowe ;-; Look ładny, a zarazem prosty :) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)