Menu

wtorek, 8 lipca 2014

Look ,,Hatsune Miku''

Dzisiaj myślałam o czym zrobić posta. Po kilku minutach pomyślałam ,,Może zrobię jakiegoś looka?''.
Pierwszym co przyszło mi na myl była Hatsune Miku!

Fakty:
Wirtualna piosenkarka stworzona na bazie technologii syntezy śpiewu firmy Yamaha.
 Imię piosenkarki oznacza, w wolnym tłumaczeniu "pierwsze brzmienie przyszłości"
 Hatsune Miku przedstawiona została jako 16-latka, mierząca 158 cm wzrostu i ważąca 42 kg.
 Hatsune Miku w 2013 roku zaśpiewała piosenkę po polsku. Jest to ludowa piosenka "To i hola!",  nagrana dla Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie.

Wygląd:




 
Look :
Kosztuje 2700 sc i 4 diamenty.



Kolorki:

                                             Szary- Do bluzki , Niebieski-Krawat,Spódniczka,Bluzka,Buty
                                             Czarny - Piegi ,Kokarda,Buty,Spódniczka
                                                                     Pozdrawiam :3
                                                            

13 komentarzy:

  1. Śliczny. Super, że dodałaś te fakty. Wogle (błąd celowy) nie wiedziałam, kto to jest XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasowałoby wspomnieć, że Miku-chan działa na programie Vocaloid 2 (w oryginale, jest także wersja na Vocaloid 3) i nie jest jedynym głosem, ale look spoczko, tylko te kucyki za nisko :o Plus Miku ma podkolanówki i baletki ;P A tak, to wszystko spoczko :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogłam znaleść podkolanówek razem ze spódniczką :P Dziękuje za to , że look się podoba. Robiłam go na szybko , ponieważ prawie rozwalił mi się komputer xD.

      Usuń
  3. Look fajny, ale wszędzie są te Hatsune Miku, na każdym blogu, więc post mało oryginalny według mnie ;-;.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Libie tą odwage z anonima i bez podpisu xD / @(OLA)@

      Usuń
  4. Śliczny look *o* Szczególnie włosy *.*

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)