Menu

czwartek, 24 lipca 2014

Look #1

Hey wam!
Tu Nat, zawsze jak jest nowa kolekcja to ja robię stroje do nich, myślę że tym razem dałam radę stworzyć coś, co ma ręce i nogi. Swoją pierwszą kreację przedstawię w stylu wakacyjnym, czyli sukienki, opaski i fajne buty na koturnie z paskami w kolorach biało zielonych

Status: VIP
W sumie do końca VIP, bo wszystko jest normalne tylko sukienka za diamenty, więc nie wiedziałam jak to określić.

Ale nie martwcie się, nie macie diamentów i VIP'a?
Przedstawię Wam kolejny look, tym razem klasyczny bez żadnych diamentów ani VIP!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Eh, a ja nie potrafilam nic z czarnymi wlosami wymyslic, bo caly czas tyko blond - czyli nie moje ;-; A tu taki piekny look... :) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, fajny i kolorki ładnie dopasowane *o*

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne są włosy które wybrałaś do look'a : )
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)