Menu

poniedziałek, 7 lipca 2014

Lejdi130

Hey wam!
Tu Nat, prosiłam o podanie swoich email w komentarzu (to tyczy się osób, którzy będą pisać na tym blogu do 20 lipca), i zaprosiłam już do współpracy:
- Lizi Grove,
- @(OLA)@,
- Lovendi
Jeszcze potrzebuję gmaila jednej osoby Lejdi130, i prosiłabym Cię o podanie go tutaj w komentarzu ponieważ już limit mi się skończył i piszę tego posta z internetu, który ładuje się chyba z godzinę dlatego nie wejdę na MSP, jeśli podałaś mi go tam :P
Proszę o podanie go jeszcze dzisiaj, wtedy wyślę zaproszenie do współpracy dziś lub jutro.

Dziękuję i do zobaczenia 20 lipca! :)
Prosiłabym też redaktorów wakacyjnych o post pożegnalny w ten dzień, aby nie było zamieszania :P

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Mój email to karolina.iwan1232@gmail.com :3 / lejdi130

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że Lejdi130 podała eamil :P :)

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku jesteś strasznie miła, chyba Juz wiem kto będzie potrzebny do mojej pierwszej serii :) ( Będę malowała moviestars ) A z kąd wiem że jesteś miła? Komentarze twoje są takie miłe dla nas, ze słuchałabym cb cały dzień !/ julacz (lovendi)

      Usuń
  3. No to do zobaczenia 20 lipca ; c Będziemy tęsknić : 3
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej bo szukam adminki na bloga http://bundi-msp.blogspot.com/ czy moze jestes zainteresowana? :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)