Menu

wtorek, 8 lipca 2014

Koniec starrr_03?...

Heyy :3 Tutaj Julacz.Co do konkursu, looki możecie robić i w sklepie jeśli nie macie kasy, albo kupić i zaprezentować to w looku :) Bardzo wam dziękuje, że znajduje same miłe komentarze pod moimi postami :3 Niestety może nie udać mi się dziś napisać dwóch postów, ponieważ mój brat cioteczny przyjeżdża, ale zrobię co moge :D Tak więc dziś o zhackowanej starrr_03, tak nie mylicie się.... Podobno zrobiła to nikuss, a z kąd to wiem? Wiem to z jej bloga, a oto screeny:

To już usunięta star :c Bardzo ją lubiłam, mam nadzieje, że wróci na nowym koncie :3
Tutaj jak została hackowana :c ! Dziwny opis XD....
To screen po pewnym czasie, widocznie nasza nikuss chciała się pobawić kontem :p
.
.
.
.
.
.
MSP schodzi na psy...
Dlaczego nikuss ją zhackowała? Nie wydaje mi się, że star jej dokuczała, bo ma ważniejsze rzeczy na głowie.... No ale nic już się nie zrobi :c 

Dobra, przepraszam, że post jest taki krótki, ale jaj jeszcze obiadu nie jadłam a jest 16, a wiecie jak trudno myśleć o czymś innym niż o jedzeniu jak jest się głodnym ?XD ;_;

11 komentarzy:

  1. Super post :3. Coś pisało, (na forum) że Starrr_03 się usunęła, ale nie, że ktoś ją zkackował ;/ SZKODA

    OdpowiedzUsuń
  2. Star kiedyś została shakowana, i wypisywano jej jakieś głupoty o Putinie. Teraz zostala usunięta nie przez hackera, ale przez samych modów, lub samą siebie. Cóż miała 15-16 lat, nic dziwnego, że gra jej się znudziła :) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lol, przeczytaj sobie notkę na blogu Nikuss, to zmienisz zdanie ;-;

      Usuń
  3. Star owszem, została kiedyś zchackowana i ten hacker wypisywał na jej koncie różne bzdury o Putinie itp. Teraz została zbanowana przez modów, bo gdyby się usuneła, to by pisało zamiast nicku "Deleted User"

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że star nie ma już na MSP : / To przez te głupie opisy co pisał hacker ... wszystko jest dokładniej napisane na mspowicze.pl
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma już strony mspowicze . :/

      Usuń
    2. Ja też nie mogę wejść.
      A Nikuss pisała na blogu, że Star nie wierzyła, że Nikuss umie hackować, a Nikuss jej to udowodniła..

      Usuń
  5. Hej bo szukam adminki na bloga http://bundi-msp.blogspot.com/ czy moze jestes zainteresowana? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ona sama się nie usuneła bo zamiast nicku była by "Deleted User" widocznie modzi dali jej bana na zawsze, tak mi się wydaje bo też dostałam bana na zawsze i mój profil wygląda podobnie tylko żę w statusie mam "kinga859 nie napisał jeszcze aktualizacji statusu." :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu jak ja bym chciała stare msp a jak by się użytkownicy nie usuwali albo mody by ich nie banowali na zawsze to nie wiadomo kto by miał najwyszszy lvl na MSP najprawdopodobniej starrr_03

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)