Menu

czwartek, 17 lipca 2014

Komentowanie

Hey wam!
Tu Nat, odkąd dałam te moderowanie komentarzy wszystko jest w jak najlepszym porządku, mogę sprawdzać czy treść jest jakaś obraźliwa, czy też nie i wykasować ten komentarz. Fajnym ułatwieniem dla mnie jest też to, że mogę podliczać komentarze do komentatorki na sierpień. Zauważyłam też, że gdy ktoś zostaje komentatorką/em, to już nic nie komentuje, może coś raz od czasu do czasu :P

Ale cieszę się bo miałam jakieś 20 komentarzy do moderowania, i widać że dużo komentujecie
Dziękuję

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Też kiedyś myślałam o tych komentatorkach, że nie komentują bo już są komentatorkami miesiąca xd Fajnie, że teraz jest Ci łatwiej ze wszystkim :) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bynajmniej teraz nie ma żadnych hejtów pod Twoimi postami : )
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  3. Te poprzednie komentatorki komentowały tylko dla tego, żeby były na twoim blogu ;p I dobrze że dałaś te moderowanie komentarzy - nie ma przynajmniej hejterów :D

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)