Menu

sobota, 26 lipca 2014

Komentatorzy

Hey wam!
Tu Nat, niestety już niedługo sierpień, czego nie chcę się doczekać .... Nie chcę sierpnia, bo wiem że następny będzie wrzesień i do szkoły trzeba iść. W tym roku szkolnym poszło mi naprawdę dobrze w nauce, a teraz boję się, że będę słabsza.... Ten strach sięga górę, a ja chcę się postarać i mieć nadal dobre stopnie, a nawet lepsze i przeciągnąć się na bardzo dobre. Niektórym zazdroszczę tego, że tak z chęcią się uczą i zdobywają wszelkie nagrody, lecz ja niestety tak nie mam.

Ok, przechodząc do tematu to już w sierpniu nowy komentator/ka zagości Nam na blogu, nie mogę się już doczekać tej emocjonującej chwili dla tych, co zależy i biorą w tym udział. Póki co wiem która osoba najbardziej komentuje, ale wszystko się jeszcze może zmienić bo jeszcze 6 dni, i ogłaszam wyniki.

Zapraszam do komentowania!

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

6 komentarzy:

  1. Nie martw się. Jakoś poleci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawę kto to :3 /Olciaak♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię sierpień, ale września już nie xd która to już będzie komentatorka? Pamiętam jak jeszcze takiego czegoś nie było xd Ale teraz jest fajniej:) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeny ja po wakacjach idę do gimnazjum :'( Strasznie się boję ;c Nowej klasy, nauki i wgl ;c A w sprawie komentatora ja biorę w tym udział XD Mam nadzieję że wygram ;x Ale nawet jak nie to będę miała satysfakcję, że się starałam :D

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cukiertkova! nie ma czego się bać c: 1 gim jest prosta, są jeszcze powtórki z podstawówki. : )
    Jestem ciekawa kto nią/nim zostanie ; )
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)