Menu

sobota, 19 lipca 2014

Kolejne tematy

Hey wam!
Tu Nat, poprzedni post wiąże się ponownie z babcią Lidią, i patrzcie ile tego jest:








Dwa tematy są z poprzedniego posta, ale żeby tyle tego w ciągu jednego dnia było to mi się w głowie nie mieści. Było tego oczywiście więcej, bo to nie wszystko ale już mi było szkoda robić tych zdjęć, zrobiłam tylko te najważniejsze które pokażę wam w następnym lub najbliższym poście, przekonamy się na prawdzie lub kolejnych kłamstwach i wymysłach innych ludzi.

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Nawet mi się nie chce tego wszystkiego czytać ;-; /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytam tych tematów - to głupie. ;_; A jeśli chodzi o babcię Lidię - to ja ją lubię :) Jest bardzo miła ;>

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  3. >.< Czy już nikt nie umie być miłym? Kurcze, dziewczyna wymyśliła siobie konto babci aby na MSP nie było nudno. I właśnie dobrze! Przynajmniej jest coś fajnego na MSP : )
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)