Menu

czwartek, 3 lipca 2014

Jak zrobić przezroczysty nagłówek? - Poradnik

Hey wam!
Tu Nat, obiecałam Wam zrobić instrukcję jak zrobić takie nagłówki jakie ja sobie robię na blogu, no i zrobię ją na prośbę wielu osób :)
Pierwsze co robimy to wchodzimy na MSP i robimy artbooka z takimi Movie Stars, jakimi chcemy, możemy też dać sobie jakieś animki, ja zrobiłam przykładowo takiego artbooka:

Następnie robimy screena, czyli tzw. zrzut ekranu. Dla osób, którzy nie wiedzą jak zrobić screena to szukamy tego przycisku na klawiaturze, i naciskamy go:

Gdy zrobimy naszego screena wchodzimy w paint, i wciskamy "ctrl+v" lub prawy przycisk myszy>wklej, wtedy wklei Nam się zrzut ekranu, i edytujemy go sobie tak, żeby był tylko widoczny artbook z tłem. Czyli coś takiego ma być:

Gdy zrobimy wszystko co trzeba w paint, zapisujemy to i wchodzimy na stronę: >>>Kliknij<<<
wyświetli Nam się takie coś:

Teraz możemy zmienić sobie język z Angielskiego na Polski, więc robimy tak jak na obrazku:

Gdy zmienimy język na Polski, robimy tak jak na obrazku:

Gdy naciśniemy na "Otwórz z Mojego Komputera", to wybieramy swój artbook:

Gdy załaduje się nasz plik, szukamy takiej różdżki jak poniżej na zdjęciu:
(przepraszam za brzydką jakość)
Gdy ją naciśniemy, to klikamy na tło naszego artbooka i naciskamy klawisz "delete" na klawiaturze, zrobi Nam się takie coś:

Ale jak widzimy w lewym dolnym rogu mamy jeszcze białe zakamarki:

Więc naciskamy ponownie różdżkę, klikamy w białe tło które tam jest i naciskamy "delete" na klawiaturze.
UWAGA!
Tak robimy z każdym białym zakamarkiem!
Gdy usunęliśmy już tło z nagłówka, to robimy napis. Robimy tak jak na zdjęciu:
Ale najpierw szukamy takiej ikonki w narzędziach:
(również przepraszam za słabą jakość obrazka)
Gdy naciśniemy na tę literkę "T", to klikamy gdziekolwiek na nagłówku i piszemy to co chcemy, ja przykładowo napiszę "MSP razem ze mną ♥"
Ale UWAGA!
Jeśli coś napiszemy, i chcemy zmienić czcionkę lub kolor to zaznaczamy ten wyraz, któremu chcemy nadać kolor, czcionkę itp...
Tutaj takie małe wytłumaczenie obrazkowe:

Ok, gdy zrobimy swój napis, zmienimy kolor, czcionkę itp..., to czas na "dekoracje" nagłówka...
Wchodzimy w "warstwa", i robimy jak na obrazku:

Gdy naciśniemy "Obrys" pojawi nam się takie okienko, i trzeba będzie wybrać kolor i wybrać rozmiar, ja polecam zrobić biały, bo nie będzie nic wtedy wychodziło z siebie :D

Powinno wyglądać to do tej pory tak:

Lecz ja jeszcze do swoich nagłówków dodaję poświatę zewnętrzną, więc robimy następująco:

Gdy naciśniemy na "Poświata zewnętrzna" wyskoczy nam pewne okienko, i polecam zrobić sobie w nim mniej więcej takie ustawienia jak na obrazku:

Następnie naciskamy "OK", i wszystko gotowe, teraz pora aby zapisać nasz nagłówek. Robimy tak jak na obrazku:


I gotowe mamy nagłówek!
oto efekt końcowy:

Mam nadzieję, że pomogłam :D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

36 komentarzy:

  1. Super! Dziękuje ! Przyda mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam tych takich fajniejszych czcionek. :< Ale za to super poradnik. :***
    ~Emily McCline

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłam taki! Dzięki! Looknij: Bzdurnopis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie działa mi "przezroczyste tło " :C /Nikol885

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też mam zamiast przezroczystego to mam tło w ogóle nie działa zapraszam na mojego próbnego bloga jak mi wyszło z tym nagłówkiem: pomaranczoweee-msp.blogspot.com

      Usuń
  5. Fajne : D Dzięki za poradnik - przyda się : )
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyda się ; ) Dziękuję *-*

    Podrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Nie musisz się chwalić, że właśnie wydalasz ;//

      Usuń
  8. Mam tego ArtBooka, i jak chcę zrobić tego screena , to klikam na "Prt Sc Sys Rq" i nic się nie robi...
    Nie znam sie xd ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie działa :/. Ale używam "Narzędzie Wycinanie" :)

      Usuń
  9. Nie trzeba szukać białych zakarmarków, wystarczy opcja : brak ciągły

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja polecam żeby tło artbooka, np w paintcie już zmienić na jakiś dziwny, nieużywany kolor. Bo jak ja zrobiłam tak normalnie to mi wycięło kilka części moviestar :(

    OdpowiedzUsuń
  11. robiłam według instrukcij i nie wychodzi mam zamaist przezroczystego całe białe :(

    OdpowiedzUsuń
  12. A jakiej czcionki użyłaś? Odpowiedz c; / WDanni

    OdpowiedzUsuń
  13. a jak się zamieszcza nagłówek? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak się umieszcza nagłówek na bloga? Bo bladego pojęcia nie mam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba w bloggerze wcisnąć "układ" a potem "nagłówek" i zmieniamy nagłówek ;)

      Usuń
  15. A jak ja zamieszczam na blogu, to nie mam przeźroczystego nagłówka tylko białe, a robiłam wszystko po kolei jak pokazałaś...

    OdpowiedzUsuń
  16. Super. Hm, Por a zrobiłabyś poradnik jak szybko zarobić Sc na Msp? Bo widzę, że Ty masz zawsze Sc na strój/ animki. :c

    OdpowiedzUsuń
  17. Super. Hm, Por a zrobiłabyś poradnik jak szybko zarobić Sc na Msp? Bo widzę, że Ty masz zawsze Sc na strój/ animki. :c

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakiej czcionki użyłaś ? Powiedz

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo dziękuję za pomoc! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej, dlaczego jak naciskam ,,Delete" to mi nic się nie dzieje ?

    OdpowiedzUsuń
  22. A jak obrócić tekst? Odpowiesz?
    ///KAROLINKA///

    OdpowiedzUsuń
  23. Super poradnik ;3 Tylko mi małe wyszło;c

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)