Menu

sobota, 12 lipca 2014

Jak wygrać 40/200 SC w kole fortuny? - Poradnik

Hey wam!
Tu Nat, na początek chciałabym Wam przekazać, że dowiedziałam się tego z bloga z którym współpracuję, czyli patricia45-msp.blogspot.com, i chciałabym przekazać dalej niektórym którzy nie wiedzą, jak łatwo wygrać 40 lub 200(dla VIP) SC
Pierwsze co robimy, to gdy zalogujemy się na swoje konto MSP pojawi Nam się koło fortuny,
Gdy będziemy chcieli wygrać 40 SC (dla VIP 200), to przyciskamy na koło fortuny i czekamy 3 sekundy, a następnie puszczamy i powinno wyjść.

(Zdjęcie zostało wzięte z bloga patricia45-msp.blogspot.com)

Nie każdemu to wyjdzie, mi czasami wychodzi, a czasami nie :D

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

12 komentarzy:

  1. Przyda mi się :D Dzięki /Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się przyda :D zapraszajcie mnie jak będe miała vipa to przyjme jestem Alika81

      Usuń
  2. Próbowałam xD Czasem wychodzi, czasem nie XD Mi tylko pare razy wyszło XD

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi zawsze losuje się 5 SC. No nie no! xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Zależy ile te 3 sekundy u kogoś trwają :D /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi to dość czesto 40 sc wypada XD
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi nei zawsze wychodzi, ale czasem tak ;D Fajny sposób, tylko zależy jak ktoś liczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem doskonałym beztalenciem. XD /patryk12121210

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję,pomogło. :) /
    CzekoladovaMamba

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie zaraz wejde i tak zrobie DZIĘKI P.S.: sorry za ortografię

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chce weidziec jak wejsc na stare msp!!!:-(
    czekoladka89 zapraszac do znaj

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękujem! :* Pomooogło ;* /super lenusiapl

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)