Menu

sobota, 12 lipca 2014

Jak pisać na chat podczas ciszy nocnej?

Hey wam!
Tu Nat, jak wiecie teraz na MSP panuje dość sucha atmosfera, a zwłaszcza w nocy, a przez co? przez ciszę nocną.... Ja przez to mam od 22-23 do jakoś 7-8 rano od 1-4 znajomych dostępnych z 850, przecież to śmieszne i żałosne! Więc mam dla Was sposób na pisanie na chat, wiedziałam już to wcześniej bo robiłam tak nawet z Lyod, ale nie pisałam o tym bo i tak pewnie większość osób wie, ale może warto zaryzykować i jeśli ktoś nie wie, to wszystkiego się dowie.

1. Wchodzimy w "zakupy" i w "odzież"
2. Klikamy u góry takie ludziki, i zapraszamy znajomego z którym chcemy pisać:
(ja na przykładzie wezmę swoje lewe konto)



I to wszystko, otworzy Nam się chat i możemy pisać:


Drugim rozwiązaniem jest też zrobienie tematu typu "Cisza nocna, kto popisze?" wtedy dość dużo osób wchodzi i możemy fajnie popisać w grupie, ja tak robię bo wydaje mi się to lepsze :)

To na tyle, dziękuję

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

10 komentarzy:

  1. Widziałam to już :D Świetny sposób ;)

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie wiedziałam xd Dzięki, bo właśnie trwa ta cisza nocna ;-; /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam o tym, dzięki! Przyda się ; )
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sposób ;)

    Pozdrawiam Vipka121011 ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajnie no coś modzi tego nie zauważyli xD

    OdpowiedzUsuń
  6. bodajże już od roku to nie z sklepem nie działa :\

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety, w tym roku to już nie działa ;-;

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta funkcja niestety została usunięta ;/

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)