Menu

czwartek, 10 lipca 2014

Jak mieć duży nagłówek? (rozsuwanie nagłówka) - Poradnik

Hey wam!
Tu Nat, przy instrukcji związanej z nagłówkami, czyli jak zrobić coś w takim stylu jakie ja robię, to parę osób poprosiło mnie, abym zrobiła instrukcję związaną z tym, jak ja robię je takie wielkie.
Otóż postanowiłam ją zrobić dla was.
Pierwsze co robimy, to gdy zrobimy screena (jeśli nie wiesz co to screen i jak go zrobić to zapraszam was tutaj: >>>KLIKNIJ<<<) i wkleimy go w paincie, to nagłówek będzie jak z artbooka, czyli nie za wielki:
Jednak ja, aby powiększyć go trochę, to rozsuwam kartkę w paincie mniej więcej do takiej wielkości:
Aby rozsunąć "kartkę" w paincie po prostu ciągniemy te małe kwadraciki w prawą stronę
Gdy rozciągniemy "kartkę" w paint, to przesuwamy moviestar do prawej strony, czyli zaznaczamy ją tym:

Gdy zaznaczymy swoją movie star, to przesuwamy ją do prawej strony:

Jak widać jest różnica, i nagłówek zrobił się wielki. Gdy to zrobimy zapisujemy to, i robimy dalej swój nagłówek jak chcemy, czyli np. w sumopaint czy w jakim wy to robicie programie =)
Myślę, że pomogłam
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

8 komentarzy:

  1. Dziękuję ;) Przyda się :3 Zawsze się zastanawiałam, czemu mój nagłówek jest taki mały xD

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Bardzo mi sie przydało ;) /Anakonda XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sie nigdy nie ogarne z tymi naglowkami i dodatkami na bloga ;-; /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hymm ... w sumie rozwiązanie było na wyciągnięcie ręki jak powiększyć nagłówek XD
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  5. a może zrobisz posta o tym jak robić ten obrazek z sumopainta na twoim blogu? Bo ja tego za grosz nie rozumiem i przydałaby mi się pomoc

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak ty robisz ten fajny tekst co masz na nagłówku plss potrzebuję odpowiedzi !!

    OdpowiedzUsuń
  7. pomożesz mi bo jak wstawiam mój nagłówek to wszystko go zasłania a bym chciała żeby było widać tapetę jak twoja tak wysko ja twoja tapeta proszę pomoż mi ??!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)