Menu

czwartek, 17 lipca 2014

Jadę!+coś o hejtach i filmie

Hey wam!
Tu Nat, jadę za chwilkę z mamą do fryzjera a na koniec do kina, więc nie będzie mnie. Seans mam jakoś o 19, ale muszę się jeszcze umyć, wyprasować ubrania, zjeść coś, a na 15 do fryzjera.
To jakoś myślę że się wyrobie, a jak wrócę to chciałabym mieć chociaż 50-60 wejść, jeśli tak się stanie na blogu napiszę wam coś o nagrodach, myślę że będziecie z tego zadowoleni co wam przedstawię, ale tylko jak będzie jakieś 50-60 wejść............
A co do hejtów na ten temat, hejtujcie siebie, mam to w dupie ja tylko zarabiam jak inni na MSP, a blog jest po to, żeby wyrażać swoje uczucia, żalić się, pisać o czymś, pisać poradniki itp.... Hejty wyśmiewam i nie szanuję osób z nimi, tyle.
Masz problem? wyjdz i nie wracaj, nie twój blog, nie twoja sprawa i jeśli ci się nie podoba to po jaką cholere tu wchodzisz i to wszystko czytasz? tacy ludzie są jacyś chorzy...... Skoro czegoś nie lubią, to po co tu wchodzą?
żałosne :*
Nie podoba się moje zdanie? - idź i nie wracaj
Nie podobają się moje posty? - idź i nie wracaj
Nie podobają się moje pomysły? - idź i nie wracaj
Nie podoba się mój blog? - idź i nie wracaj
Nie podoba się mój charakter? - idź i nie wracaj
Nie podoba się mój wygląd? - idź i nie wracaj
Nie podoba ci się wszystko co związane ze mną i z blogiem? - idź i nigdy nie wracaj.
Posłuchajcie, hejtów i wyzywania się nie byłoby na swiecie gdybyśmy po prostu robili tak:
"Nie lubię jej, nie będę się z nią zadawała ani wchodziła na jej bloga"
Wtedy jest koniec kropka i jest git, nikt się nie kłóci i jest dobrze......
Hejciarze to osoby, które nie mogą z uczuciami wyrobić i muszą od razu swoje zdanie wyrżnąć. Taka prawda.
Możecie mi pomóc w promowaniu filmu, będę wdzięczna
Teraz wyraziłam tylko swoje zdanie, i chyba każdy tak myśli .___.
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Jak będę miała więcej czasu to obejrze Ci z kilku kont. Miłego wypadu do kina, i pochwal się nam później fryzurą :) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uważam że jak komuś się nie podoba Twój blog to niech spierdala c;
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę miłego wypadu do kina ;) ;* A jeśli chodzi o hejty to miej je w dupie i tyle C; Zazdroszczę ci, że się nimi nie przejmujesz :>

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego oglądania. :)
    Pochwal się później fryzurką!
    Pozdrawiam cieeplutko. ;)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)