Menu

środa, 9 lipca 2014

Informacje dla redaktorów wakacyjnych

Hey wam!
Tu Nat, jak wiecie wróciłam i mam już nowy, lepszy internet. Możecie już spokojnie przez dzisiejszy dzień napisać jakiegoś posta pożegnalnego, a od jutra ja zaczynam już pisać bloga normalnie tak jak zawsze :D
Przepraszam was dziewczyny, że wprowadziłam was w taki błąd, ale nie wiedziałam że wrócę wcześniej bo to przez moją mamę :P
Ale za wielką opiekę Nad blogiem chciałabym Wam bardzo pogratulować i podziękować, więc jak już napiszecie swoje posty pożegnalne otrzymacie ode mnie drobne a może i nie drobne, to już od was zależy ale upominki :D

Dziękuję jeszcze raz z całego serca :*

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

4 komentarze:

  1. Szkoda, że pisały tak krótko, ale super, że wróciłaś :) /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wróciłaś c(:

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej : 3 Nareszcie wróciłaś ;**
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)