Menu

środa, 2 lipca 2014

Informacja+film

Hey wam!
Tu Nat, pierwszą informacją jest to, że ktoś wczoraj poprosił mnie abym zrobiła poradnik jak zrobić taki "fajny" według was nagłówek jaki ja posiadam na blogu :D
napisałam, że dziś go zrobię lecz dzisiaj nie będę mieć chyba wystarczająco czasu i jeśli dziś nie pojawi się taka instrukcja, to będzie ona jutro :D

Druga informacja to film, wczoraj go stworzyłam jednak nie jest on filmem typu filmy, tylko pewnego rodzaju powiadomienie, przemyślenie i pytanie do Was.....Zrobiłam ten film z myślą o sobie, ten film to taki test na was, bo chcieliście abym robiła filmy, jednak nie ma sensu wydawać pieniędzy na tła, animacje czy muzykę do filmu, wiedząc że nie będziecie ich oglądać D: dlatego stworzyłam ten film, aby sprawdzić ile będzie wyświetleń, i czy mogę na was liczyć....
W filmie jest też omówiona kwestia nagród, która jest na dość wysokim poziomie :)
więcej w moim filmie pt. "Co o tym myślisz? ..."

Zapraszam!
Również zapraszam na filmy SillyRaptor, ma nowy pt. "Jak wytresować Porshię?" trochę się uśmiałam, gdy zobaczyłam ten film, więc polecam :D

Dziękuję
Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Zobaczę ten film :)
    Ale na razie nie mogę bo mama nie chce mi dać kompa -.- /Sharon4

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post.Mam pytanko.czy mogłabyś polecić mojego posta w jednym poście?Link to : msp-panny-z-msp.blogspot.com/Violetta 56789 Leonetta K

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko ; ) Zobaczę Twój film i "Jak wytresować porshie?" ; D
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń
  4. Już widziałam ;) Fajne *-*

    Podrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)