Menu

piątek, 25 lipca 2014

Ineska...

Hey wam!
Tu Nat, wczoraj pod postem o Inesce ujrzałam wiele komentarzy na jej temat
 Tak, wiem że napisała kolejnego posta i wszystko odwołała, chciałam zrobić screena, ale nie zdążyłam bo usunęła wszystkie posty.....

Następnie dowiedziałam się o tym, że prawdopodobnie wyzywa mnie od "dziwek galaktycznych" - Czy coś takiego, dlatego zostawiła mi rangę gościa na swoim blogu..... Jednak potem przywróciła mi bywalca i zaczęła pisać, że jak chcę to mogę sobie wierzyć w te rzekomo bzdury, bo niby nie wyzywała mnie od żadnych galaktycznych dziwek, i kazała mi powiedzieć co mi leży na wątrobie, to napisałam jej wszystko...... Potem jednak okazało się, że żaden brat nie siedział jej wtedy na koncie wczoraj, tylko to była ona sama..... Jeszcze później usłyszałam wersje, że to ktoś z ownerów się za nią podszywał, a był wtedy tylko jeden owner - Buka, jednak nie sądzę żeby to była ona..... Może ktoś inny?
Kto mógł podszywać się za Ineskę?
Nie wiem co mam o tym myśleć, a co wy na to?

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

5 komentarzy:

  1. Dzi^^a galaktyczna? Nie no, spk. XDD

    Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  2. Może rzeczywiście to ona sama była? Ja już nw co ona wgl chce zrobić. /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic z tego nie rozumiem ;o

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nwm co o tym myśleć : /
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)