Menu

poniedziałek, 21 lipca 2014

Ineska

Hey wam!
Tu Nat, zauważyłam że jedni uważają, że Ineska nie hackuje, a drudzy że hackuje i utworzyła się grupka osób którzy w to nie wierzą, ale też grupka osób która w to wierzy - Ineskotiees (czy coś takiego). As89101 (teraz Polishsoltys) zrobił o Inesce post na swoim blogu galaxymoviestars.com/home/
Możecie sobie wszystko poczytać, wyraził swe zdanie.
Robi się podoba sytuacja jak z babcią lidią i angie....
Jedni są jacyś Team Angie a drudzy Team Lidia, czego nawet one nie wymyślały ......

Pozdrawiam
XxPorshiaXx
~Nat

3 komentarze:

  1. Ja w to wierzę, ale nie mam zamiaru się w to mieszać. /Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też w to wierzę. Widziałam jej bloga. Ale się nie chcę w to wtrącać ;x

    Pozdrawiam :3
    Cukierkova!

    OdpowiedzUsuń
  3. Również wierzę że Ineska hackuje i nie mam zamiaru się w ich sprawę wtrącać : 3
    Taylor2584

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)